Baseball . . .

Nu sitter jag i köket och försöker mig på min idrottsplanering. Som sagt så ska jag ju ha hand om en idrottslektion, baseball. rööv, jag fattar typ inget. men jag är fan glad att jag slipper skämma ut mig genom att behöva vara med på lektionen . .  så på ett sätt är jag rätt glad (A)

idag gick jag till kl.16 och efter skolan drog vi till söderströms och tog en grillad med sallad, mums =) sen gick jag till gina och köpte ett par leggings och en bastopp!
Köpte även en mysig tröjklänning på VM. Så nu har jag iaf kläder att ta på mig imorn.

Det är fan mitt problem alltså, jag har inga kläder!!! vartfan tar allt vägen!? Sen nu när jag har jobbat i sommar så har jag blivit sjukt snål. Aja det kanske nästan är bra eftersom jag har planerat in minst tre resor, så dom pengarna kan behövas ;)

ne nu måste jag börja på baseballskiten!! Ha det bra allihop!!

kram Sarah!!!!!!!!




Kommentarer
JoseFiin

HAR NI MISSAT FOUNDATION GUIDEN? -SÅ FÅR DU DIN DRÖM HUD! www.soodelicious.blogg.se

KOLLA DEN NU!

2008-09-24 @ 16:40:52
URL: http://soodelicious.blogg.se/
Amanda

ha en fortsatt trevlig dag ;D

2008-09-24 @ 17:37:16
URL: http://amanddaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0