City Lips lip plumber

Jag köpte City Lips i förra veckan för alla säger ju att den ska vara så himla bra . . .

Jag själv tycker inte att den gör så mycket skillnad på mina läppar, med det står ju att om man applicerar varje morgon och varje kväll i 30 dagar så ska det ju bli ett synligt resultat. Så jag hade tänkt att testa detta, jag använder den självklart mer, (är typ beroende av just läppglans, lypsyl, läppbalsam och allt vad det heter) då tycker man ju att det ska bli resultat. Men vi får vänta och se helt enkelt ;) man vill ju så gärna att det ska fungera iaf när den kostar som den gör. Jag köpte den på Kicks för 499:-



Ha det gött sålänge :D


Kommentarer
Vera

Va dyr, hoppas den är bra :D! Sov så gott :D!

2008-09-17 @ 22:59:07
URL: http://bergstrooms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0