falska människor . .

En sak som störde mig fruktansvärt mycket idag var när jag satt med min lärare och pratade om mitt projekt arbete. Ett projetktarbete är ju en viktig del i skolan och sär satt vi och diskuterade när jag kommer på att jag inte hör vad min lärare säger. Utan jag hör en massa skrik "bara för att vi tar studenten i år!!!!!!!" bl a så jag skriker tillbaka: TYST!
Och bara för att denna lilla hönan störde sig på att jag sagt till henne så säger hon lite tyst: Tyst själv istället.

Vafan eller!?????? Jag var ju förihelvete TYST innan hon öppnade sin stora trut :@ gaaah jag blir så förbannad!!!!

Och det roliga var ju egentligen att hon inte vågade kolla på mig efter hon öppnat käften . .  folk alltså!´


Jag har funderat väldigt mycket idag på en massa olika saker, varför bryr vi oss inte mer om varandra!? det är fan sjukt egentligen! 90% av alla jag känner bryr sig inte ett dugg om hur andra mår osv. Ser man att en kompis ser ledsen ut, inte fan skiter jag i det. Utan jag frågar ju lite diskret om hur personen mår.

Största delen av denhär dagen har varit katastrof! på sista lektionen satt jag och det var så jävla nära att det brast alltså. Jag ville bara ta och springa därifrån och springa ända tills alla tårar bara var försvunna, men jag höll det inne och klarade av hela lektionen.
Efter lektionen skulle dom tjejerna som jag umgås mest med i klassen ut på stan, var det någon som frågade om jag ville hänga med!? ne det var ju inte det!

Jag ska fan försöka klara detta året utan en massa ig:n sen ska jag bort från sverige och träffa nytt folk, det behövs! jag klarar inte detta mycket längre till, det är riktigt jobbigt!!!

Jag fick hem ett paket idag och i den fann jag denna pennan, den är från vistaprint! Superbra och billig sida där man  kan göra personliga t-shirtar, calendrar, pennor, visitkort, bervpapper, stämplar mm.

"You know, you gotta keep up the good spirit"

Ne nu ska jag inte uttråka er med mina negativa tankar!

Sovgott!

kram sarah


Kommentarer
Dress Like a Princess

Söt penna :)

2008-10-01 @ 14:13:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0