för slapp praktik!?

nu har jag varit hemma i 1,5 h och jag slutade halv 12. Så jävla skönt, fast ändå samtidigt vad lär jag mig på att sluta tidigare varje dag!? hm eller ja, vad lär jag mig på att sitta och glo på klockan. .  . Ungerfär lika mycket som jag gör när jag  slutar tidigare!!
Förresten, vem tror ni kommer när jag går mot stan efter att jag slutat . . .  Jo min "praktik lärare" Anita, haha ops (A)

I alla fall det är skönt att vara hemma och ta det lite lugnt innan jag drar till träningen.

Kom nu och tänka på min och Ew's msn konversation igår, om att underhålla er läsare så ni tycker att det är intressant och läsa . . Det är nog fan inte det lättaste, se bara på detta inlägget hur jävla intressant det blev (A)

Aja, jag återkommer när jag har något intressant att berätta och har jag inte det så lovar jag att dra en vits! haha

kram Sarah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0