fotbollsträning

Har vaknat precis, var så jävla trött så jag var tvungen att vila lite (A) haha och kalla mig inte lat för jag ska dra till träningen snart, den börjar kl.19 så jag får väl skynda mig lite. Inte för att jag bor långt ifrån fotbollsplanen men ändå!

Sen ville jag bara säga att vi ligger 1:a i serien och kommer förmodligen vinna den . .  Ska inte säga säkert att vi gör det, men gör vi inte det så kommer jag lipa sönder haha och det vill jag ju inte (A)

hee, jag får väl dra nu! :)

Ha det bra sålänge!

    en del av laget
(nästan hela laget på lagfesten i lördags, firade seriesegern i förväg ;))


Kommentarer
queenpeach

ha en underbar tisdag kväll!kolla gärna in min blogg och webshop:D

2008-09-16 @ 21:01:00
URL: http://queenpeach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0