glömde . .

Jag glömde säga att jag var ute och sprang . .  var ute ungefär 1.5 h, svin gött
Fast jag sprang inte hela tiden utan jag gjorde olika moment som tex, sprang terräng, dansade (A) haha, körde lite styrka (mage och rygg), körde även lite ruscher. Så jag var lagom trött när jag kom hem! nu ska jag bara få in detta som vana, så jag är fit for fight beach -09 hahaha ne skämt å sido. Men nästa fotbollssäsong i alla fall :)

Nu ska jag sova för jag börjar klockan 06.00 imorgon - sista dagen på praktiken, det ska bli både skönt och tråkigt att sluta . .


ne fan, sängen väntar . . har precis bäddat den med rena lakarn, mysigt!

Godnatt och sov gott!!

kram S'


Kommentarer
Sara

Duktig du är :)

2008-09-19 @ 18:15:58
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0