Heeej

Jag är på bättre humör idag, eller ja efter jag kom hem från skolan! Tror ni inte att jag glömde byxor till gympan eller!? FAN! Ha ne så jag fick gå en promenad istället, hur kul var det då på en skala!!

Sen när jag kom hem så va mamma hemma och fikade med Klaes (hon är personlig assistent) och det var trevligt. Han kan inte prata så bra, så det är ju en utmaning att försöka förstå. I början förstod jag nästan ingenting, men nu går det lättare!

Han är så söt, när dom skulle gå igen så kramade han mig och typ vaggade mig från sida till sida. :) Att han hälsade på gjorde fan min dag, han är så snäll och omtänksam!

Godnatt  gottfolk =)

/ Många kramar Sarah


Kommentarer
Dennis

Nice picture. :)

2008-10-02 @ 13:26:59
URL: http://www.dennism.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0