invignings spexet

Fyfan . .  Det var det tråkigaste spexet någonsin, hände inget roligt alls!! Det enda roliga var fan komikern Johan som gymf hade bjudit in. Haha han var fan höjdpunkten på hela dan' :P Svinrolig verkligen!

Flickvännen till sin nördiga pojkvän: Looooser!
nörden: ursäkta!? vem är loosern här egentligen!?  . .  det är ju inte jag som är ihop med en nörd utan det är du!!
nörden: Haha ÄGD!!!
flickvännen går frustrerat därifrån . . .


Gjorde om ett skämt han drog, jag kanske inte lyckades så bra men :P I alla fall han var svin rolig :)

Ikväll ska typ alla mina kompisar festa, men här hemma sitter jag coh ska snart dra med mamma till hennes kompis. Anledningen till att jag inte går ut idag är för att vi har seriefinal imorn och samlingen är kl 09.30. Så jag vill gärna vara pigg när jag ska spela imorn. Vinner vi matchen så har vi seriesegern säkrad ;) och efter där sen på kvällen/natten så är det FEST =) och då blir det verkligen fest också. Vi ska dra till oktoberfesten i skara så det blir nog kul =)

Ne nu sk ajga dra mig :P Ha det så kul ikväll allihopa och festa lugnt ;)


(Emma och jag på lagfesten förrahelgen:P)


Kommentarer
Emma

Svar: Ja det var grymt av Jihde! Vilken fin blogg du har! Hur får du så snygg stil? Ser ut som älviska? KRAM!

2008-09-20 @ 12:35:06
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
queenpeach

ha en underbar helg!Kolla gärna in i min blogg och följ min flytt till Asien :D

2008-09-20 @ 16:19:21
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Spiderchick

festa lugnt du med och trevlig lördag!

2008-09-20 @ 18:07:02
URL: http://spiderchick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0