Nyvaken!

Godmorgon!
Nyvaken och nyvaken, jag vaknade för en timme sen ungerfär. Var uppe till kl. 3 inatt, inte så bra kanske men jag börjar inte förrens kl. 15 idag.

Praktiserar fortf. på Edward Hotel och idag är det sista gången jag jobbar med Helén :/ Ganska tråkigt faktist för hon är min lilla favorit (A) Men jag får ta och hälsa på henne nån gång! Hon jobbar ju kväll själv så det är bara å dra dit, utan risk att träffa på kärringen!! För det vill jag inte. I fredags så frågade hon vad jag hette och då hade jag varit där i 3 VECKOR och hon var osäker på vad jag hette, det säger väl fan allt eller :S

Men i alla fall så har jag bara idag och fredag kvar på praktiken. Det ska bli skönt att slippa kärringen men ändå vill jag fan inte tillbaka till skolan, jag tycker inte direkt om att studera. Inte min grej, men det är ju sista året och jag hoppas att det blir kul. Även fast jag vet att det kommer bli jävligt jobbigt då vårt schema är proppat!!!


tycker synd om mig själv just nu . .

ne nu ska jag käka innan jag drar till praktiken!
 
kram Sarah



Kommentarer
Jessica

tackar:)

2008-09-17 @ 14:25:48
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-17 @ 15:24:37
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0