Seriesegerfest . .

Idag är jag lite seg, men ändå mår jag förvånansvärt bra. Det blev lite för mycket av det goda om man säger så..
Först var endel av laget hos Evelina på förförfest (som blev en förfest, kom aldrig till festen), där vi tjöta, dansa, drack och var allmänt flummiga. Sen vid kl. 21 så drog vi till Hanna och Mattias. Det var riktigt trevligt, även fast det mest bestod av 25+ folk. Men sen vid 22 så kom några från herrlaget och dom var i vår ålder, så lite grupperingar var det ju, men det var trevligt ändå.
Sen framåt kvällen när vi skulle dra till nästa fest, så gick vi och sa hejdå till de man kände . .  Ochvafan hände då liksom!? En kille (som jag inte tänker nämna namnet på) ställer mig mot väggen och börjar hångla med mig. .  Vafan, så kan han ju inte göra :O

Sen iallafall så var det ju meningen att vi skulle dra till skara . .  men icke, en hade spytt och dratt hem, en annan skulle jobba dagen efter, sen ville endel till stan . . och ja alla gick åt olika håll.

Jag och Kristin drog iallafall till stan och när vi kommit fram så hittar vi ett par vakter som vi pratar lite med. Den ena vakten trodde jag först var en vakt som Malle flörta som fan med en gång (haha vakten hon flörta med var 35 år!!) men det var det inte . . Men sen kom jag på vem vakten var! Det var den jäveln som slängde ut mig från måndax på min födelsedag, fan!

Efter vi snackat med dom så drog vi till allvideo och prata lite med ägaren där, han pratade arabiska så jag körde på de få fraser jag kan. 
Han: men du kan ju!
Det var kul att höra!

hehe, de flesta orden jag kan är fula ord. Men jag ska be min lärare, att lära mig lite mer användbara ord och meningar. Det vore bra, så jag kan prata lite när jag åker till Egypten i februari!

Lite bilder från igår:




Hoppas helgen har varit bra och att ni tittar in igen ;)

/ S'


Kommentarer
Julia

härliga bilder! Ser ut som ni hade kul



kom och rösta på månadens blogg! Ju fler desto roligare röstning

2008-09-21 @ 18:25:48
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Fatma

svar: här förklarar dom http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html :)

2008-09-21 @ 21:02:21
URL: http://fatmas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0