Tjena tjena mittbena!

okej den var tråkig men skit samma, kännde att jag var tvungen att skriva av mig lite, har ju inte skrivit på tre dar eller vad det nu blir. Längesen var det i alla fall!
I helgen har jag varit Malin's mentala stöd Vi drog till götet där Malin pircade sin tunga för andra gången, haha! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att ha två stavar i käften, men det är inte jag som har det så :P jag säger inte att det är fel, men jag fattar inte riktigt vitsen (A) Så jag var i alla fall hennes moraliska stöd! :P
Han som piercade hette Ed och var skit schysst och svin cool!

Fast ska jag vara ärlig så tyckte jag han såg lite läskig ut i början, först när jag såg han så fick jag tårar i ögonen xD Hahaha nervositet kallas det (A)

Sen efter det så shoppade vi =) maha shoooopppaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Haha ne men det var nice, brände ca 4500:- det var mindre nice haha men det är kul att shoppa (A)

Sen när vi skulle åka hem så gick det inte att köpa fritidskort på tåget så vi sprang runt som ett par dårar med 5 min kvar till tåget skulle avgå och vi hitta inget fucking ställe att köpa skiten på, så vi hoppade på ändå. Vi skulle byta tåg i herrljunga, men när vi anlänt till herrljunga så hade inte konduktören hunnit fram till mig och malin så jag åkte gratis (A)

Sen i herrljunga så fungerade inte maskinen som fixade fritidskorten så jag fick åka gratis där med ;) Så jag betalade 60 spänn tur och retur till götet. Rätt nöjd =)

Sen i lördags jobbade jag på rörstrands, fick då också reda på att therese väntade en unge till :P fan så har hon inte sagt något till mig, hon är redan i 5:e månaden ju :O

Sen idag, eller ja igår blir det ju . .  I alla fall, i söndag så var jag på dop, det var min kusin "Merlin" som blev döpt :) och jaa det är från filmen xD haha vafan :P

Här ser ni lite av Ed och när han piercar Malin


Resultatet


Det moraliska stödet testar britsen


Ha det bra allihop =)

love, sarah from da hood (eh japp, hejdå iaf xp)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0