väntar och väntar . .

Han kan va riktigt jävla seg ibland lilla mr El-blasi . . men jag väntar gärna, han är rätt roliga att prata med ändå :P

Medans jag väntar så kan jag berätta att förut så blev jag sugen på te, så jag kokade vatten och hälde upp i en kopp valde grönt te som vanligt, det är godast! Men i alla fall så till min stora besvikelse så fanns det ingen mjölk . .  Jag kan ju inte dricka te utan mjölk, det går inte . .  I kylen fanns det yoghurt och inte fan kan jag ha yoghurt i teet! Hm. .  så kollade jag i kylen igen och vad hittar jag!? Jo dooley's  :D So dooly's it was. det blev rätt gott fast en aning för sött.

Ne nu är han på ingång och som vanligt är han inblandad i problem *suck* jaja han skulle berätta vad det var när ha loggade in. . .

Jag bloggar nog inte mer ikväll/inatt så jag säger godnatt och sovgott!

kram sarah


har jag sagt att jag älskar ögon? (A)


Kommentarer
Dress Like a Princess

Godmorgon! :)

2008-09-17 @ 08:55:15
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
knivlisa

Hej! Tack för kommentaren. Snackar du arabiska?? Jag bodde i Yemen när jag var barn.. Då kunde jag lite, men jag har glömt nu.

2008-09-17 @ 12:07:52
URL: http://knivlisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0