Börja blogga igen kanske!?

Det är lite ironiskt faktist, jag har inte bloggat på snart ett halvår om inte mer men ändå är det en massa folk som ör inne och gluttar på min lilla blogg.. Men ändå känns det ju kul att den inte är helt död.
Jag snackar med Sandra på msn nu och fick reda på att hon har börjat blogga! As kul ju, då kan jag hålla mig uppdaterad om vad hon gör på dagarna.. vilket är och jobba, men jag fick höra av en fågel som viska i mitt öra att sist hon var iväg så jobbade hon med en snygging... Och det roliga är ju att de delade rum.. mhmmm jaja undra vad dom gjorde då... Nu tänkte du en snuskig tanke, det vet jag men jag lovar dom kolla bara på tv serru! Hahaha :P

Nog om det, idag var jag på dejt med Evy, vi var och såg "Sommaren med Göran" på bio. Vilket var väldigt mysig måste jag säga! Kommer sakna lilla Evy när jag drar till Danmark.. hoppas hon inte hinner flytta till Norge innan jag kommer hem bara.. men det gör hon nog inte, får hoppas på att hon inte får något jobb ;) hehe ne men vi sa att vi skulle ta en fika någon dag innan hon drar, ser redan fram emot det!

Jag kör allt på en gång nu när jag ändå håller på..
Igår var det fest i klubblokalen för min fotbollsförening fyllde 75 år i år.. då får man ju passa på och festa till det lite (för det har ju aldrig hänt förut liksom!!).
Det var riktigt trevligt med lekar, en massa sjungande, efterfest i en nice båt + topless bad och för att inte glömma alkoholen.. Tack Hanna som räddade min kväll ;)

Lite bilder har väl ingen dött av.. enjoy! (klicka för större bild)


denhär mysiga bilden får avsluta kvällen...

hahaha

Puss och kram Sarah!


Kommentarer
Anonym

det är bra sarah, Stor gilla-knapp på detta!! :)

2009-08-17 @ 08:26:56
URL: http://http:/vitaminbomb.blogg.se
martiny

men fyfan för bilden! thomas? ;P

2009-09-09 @ 20:00:01
URL: http://martinabock.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0