Denmark baby.. eller?

NJa, det är la inte så jävla hipp att vara här helt själv, känner inte en jävel här.. eller jo det gör jag ju iof, Steen.. Men han bor inte i helsingör utan i mariehamn eller vafan det nu hette.. kommer inte ihåg.. Han har flyttat dit tror jag, sist så bodde han i Köpenhamn...

Kanske ska höra av mig och säga att jag är här, så jag slipper vara så fucking jävla mobbad. Då kan vi ju dra ut och festa för det får jag ju fan inte göra nu, pappa: "Du går fan inte ut själv". Nene hade egentligen inte tänkt det, för hur kul kan det vara? haha inte alls kul!!


festsugen? heee inte alls

Ne men i alla fall.. jag kom hit i förrgår (tisdags) och igår var vi i Helsingborg och handlade lite, skönt att vara nära svenska språket ett tag.. Jag fattar inte vad danskarna säger.. sen när jag säger att de ska prata engelska så kan dom INTE prata engelska!!! Vad är dethär? vad lär sig danskarna i skolan egentligen?? DANSKA?? fan bli lite internationella för helvete.

Sen på kvällen blev det i alla fall Yatzy och Thaimat, mumma!!!

Idag blev det stranden, men inte förrens halv två eller nått för jag vakna jävligt sent.. hade varit uppe och kollat på film och efter filmen så orka jag inte sova så jag spela en massa spel yeyyy!!
Stranden var i alla fall nice, satt där med en cider i handen och stekte lite. Man ¨måste ju få unna sig lite nu när man äntligen har SEMESTER.
Pappa drog hem senare för hans mobil ladda ur och han var tvungen att ringa ett par samtal, så jag satt där själv och spana lite.. Idag såg jag ett par ungdomar, hur bra är inte det!!!!? Fast det hade egentligen inte spelat någon roll för jag prata inte med dom ändå!! fan, men nästa gång ska jag fan gå fram och snacka med dom (det vet både du och jag att jag inte kommer göra, men hoppas går ju alltid)!

Sen en fråga bara, varför är alla svenskar så dumma att dom säger stick till en getingar som kommer lite för nära??? jag är en av dom, men jag kan ändå inte svara på frågan bättre än att vi har väl kasst ordförråd! eller så var det idioten som kom på svenska språket som var IQ befriad.. (det var en geting här precis som jag, som sagt var sa stick till.. därför jag kom och tänka på detta!)

Ne men om vi skulle säga hejdå för denna gång då.. nu ska jag läsa sandras blogg och se hur det har gått för henne =)

Puss och smek


Kommentarer
sandra

Sötnos, det går kanon fint :) Idag sålde jag två abb plus två tillägg. Skall blir mer imorgon! Jag saknar mig massvis :( <3

2009-08-20 @ 23:26:52
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/
Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett par

rosa hörlurar med blingbling..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-rosa-horlurar-med-blingbling.html



Var gärna med :)

Kram//M

2009-08-26 @ 22:31:48
Carro

Sarah, lite uppdatering tack! :) hehe

2009-08-26 @ 23:19:53
URL: http://omcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0