Utkast: Hejsan allihopa! ...

Hejsan allihopa!
Nu sitter jag och är allmänt seg, kollar lite på tv och läser lite bloggar!! uff jag är så himla trött, men det blir välö så när man festar 2 dagar i rad och när man inte sover ordentligt.

I torsdags var vi (jag och Jonna) hos en bekant och badade bubbelpool och drack "lite".. Vi var rätt lugna i början, men sen när man hoppa i badet och allt vin var slut och man fick sista drinken i handen, så var det inte så lite längre.. hehe men för övrigt så hade vi trevligt!

Vi fick reda på kvällen efter att det var någon som hade snott DIOR smink för typ 3000 spänn och det som jag tyckte var jobbigt var att dom trodde att det var jag och Jonna.. Fan, jag skulle aldrig kunna göra något sånt, vill jag ha något så köper jag det själv eller så skiter jag i det.. Nee fan sånt är jobbigt.. sen vem kan det vara?? det är fan den största frågan.. vem är kapabel till att snatta på en privatfets där alla känner alla??



för att lätta upp stämningen lite så kan jag köra "kvällens citat"

kliver upp ur sängen och går mot altandörren..

- Ska du på toa?

- hee, hinn'ente

Det kanske inte låter så kul men det är fan så kul om man hör hela historien :p

Härligt att jag publicera detta IGÅR då.. heee här får ni det istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0