God morgon alla bögar..

.. den rubriken skrev jag mest för att lura hit er, haha!! (det var inte kul men för mig som är trött var det lite kul)
Sitter nu och läser lite ur "En shopaholic får en syster", den är skitbra! MEN... just nu är den lite seg för hon fattar ju inte att hennes syster, är inte lik henne i sättet även fast hon önskar det!! Man vill bara ta tag i henne och skaka om henne och berätta sanningen för henne och att hon inte kan hålla på och shoppa som hon gör!!!! helvete blir galen!
Idag är det ett nytt möte med Kyäni och det ska bli intresant, Sandra ska med också! Men mötet är inte förrens kl 19. Så innan det ska jag bara chilla och sen dra till Sandra tror jag! Så det blir nice.. måste förresten jobba nån timma eller två också!!


Kommentarer
molly

ni kan komma till meeeej ? :) :)

2009-12-14 @ 13:33:15
Anonym

ja det kan vi ju göra :) om jag nu ska till sandra för hon är seeeeg :p

2009-12-14 @ 15:18:27
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0