Hemkommen!

Jag kom hem för en stund sen.. Filmen var minst sagt spännande, lite seg.. men på ett bra sätt!! Och helvete eller, jag hann med en hjärtattack också! Fy i helvete vad rädd jag blev.. inte okej! Men har ni inte redan sett den så tycker jag ni ska se den, för dålig var den verkligen inte!! Så gå nu in på internet och boka er biljett!!

För övrigt så kan jag meddela att jag är väldigt trött, så det blir nog sängen tidigt idag!! Det ska bli skönt, för det har inte hänt på länge. Jag måste ju ändra lite på dygnen nu när jag ska till sthlm för arbetsintervjuer, kan ju inte komma försent till en arbetsintervju.. Det skulle ju se ut, bättre första intryck kan man inte få.. ellerhur!? ne riktigt så bra är det ju inte.. Men jag har gett mig fan på att jag ska få något av dessa jobben, så nu jävlar ska jag göra allt för å få dem.. Mina andra jobb jag har haft har jag fått så enkelt, så nu ska jag visa min omgivning att jag kan, bara jag vill!!

det är dags att ta fram affärskvinnan i mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0