Jobbintervjuer

Nu ser ni, nu har det tredje företaget hört av sig och nu jävlar, nu är det all in som gäller!! Jag ska bara boka tågbiljetter och sen höra av sig till de två andra företagen för att bestämma möte med dem!!
Och ikväll så ska jag på ett annat möte med ett företag från USA och jag känner på mig att detta kommer bli skitbra!! Nu mår jag bra!! Och Tomas özbek jävel... det finns faktiskt folk som vi ha mig på deras företag, det är dig dem inte vill ha! Var det därför du starta eget eller!? HAHA

I own you!!!


Kommentarer
Du vet inte

hej hej

mysig blogg

gå gärna in o svara på dagens fråga och sen lägg till mig på blogglovin så kan jag lägga till dig med :)

2009-12-03 @ 18:38:23
URL: http://duvetintee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0