Stockholm sön-tors

Jag ska ju som sagt på intervjuer i sthlm nästa vecka och min älskade Sandra har valt att följa med och det kommer nog bli fett nice, jag ska ringa och prata med min farbror imorn för att fråga om det går bra att vi sover där några dagar (fan lite får man väl ställa upp för släkten!?), han lät lite konstig när jag prata med han tidigare idag.. Men jag är trots allt en av favoriterna så det ska nog gå bra :)
Det är dags att lägga i högsta växeln nu och lägga allt gammalt bakom sig!! (inte familj och vänner då förstås)



Kommer snart ett sjukt videoklipp, haha!



Kommentarer
Du vet inte

taackk :D kul att du gilla den..



aa ghan e skit grym :)

det kommer komma upp en intervju med honom dom närmaste dagarna :)

va o träffa han häromdagen :d

2009-12-04 @ 07:40:16
URL: http://duvetintee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0