Trollhättan

Idag har treorna varit på högskolan i Trollhättan där det var en minimässa, så vi fick gå runt där och kolla på olika högskolor och universitet. Det var inte alls lika kul som det var i Göteborg när det var inne i Svenska mässan, men det dög! Jag och Ewelina var med i en tävling där man bl.a kunde vinna en ipod touch och en kamera. Så nu är det väl bara att hålla tummarna för att vi vinner ;) Ska jag vara ärlig så tävlade jag flera gånger, men det behöver ju ingen veta. haha!

Jag hitta en söt liten bild på högskolan, haha!

(klicka för större bild)

När vi kom hem därifrån gick jag med Carro och Gustav och handlade allt som vi ska ha imorn på vår superseriösa lagfest. Nämnde jag att vi satt i 4 timmar och planera festen i gårkväll? Det gjorde vi i alla fall och fan va skönt det var när det var färdigt vill jag lova!!! Kommer ju lacka sönder om endel drar därifrån för att gå ut till Stadt!!

Ikväll ska jag träna, ska ev. sova över hos Carro vi får se hur det blir med det. Men det blir nog så :) härligt!


dagens lunch!? trodde skolan ja, jag och Ewelina gick och käka taco och pizza buffé!


jag och Rodde var förväntansfulla på vägen dit  ..

/ Kram Sarah!


Kommentarer
Line

ni är roliga :P

2009-02-05 @ 18:57:11
URL: http://fineliine.blogg.se/
Anonym

vad fin du var doddy :D

2009-02-05 @ 21:22:50
Carro

Ja och du sov här tillslut ändå! :) hehe. Och tvinga upp mig nu på morgonen!:P

2009-02-06 @ 08:42:47
URL: http://omcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0