Ulricehamn - Snowboard

usch och fy, jag är så trött nu!! Det är fan sjukt, ändå tycker jag inte att jag har åkt så jävla mycket idag.´Det blev visst inte kinnekulle, haha heee det blev ulricehamn. KUL att jag ens visste att det var dit vi skulle xP 

I morses ..
Jag : Men alltså varför åker vi en sån omväg?
Anna: Vadå? vilken väl åker man snabbast till Ulricehamn då?
Jag: Ulricehamn? skulle vi inte till Kinnekulle??

Det kallar jag bra koll!!!

Men vi tjejer hade i alla fall jätte trevligt och prata fram många guldklimpar i pratväg!
Tack för en svin kul dag även fast jag stuka foten och ramlade i alla liftarna (klarade ankarliften sista gången, det var bara det att när vi var framme så ramlade jag och snurrade runt och vred till foten) Sen måste jag erkänna att jag var lite bra . .. Haha ska lägga in ett klipp senare på när jag åker :P


påväg, lagom trötta! jag var svintrött iaf!! - Johanna på bilden


frulle på mcDonald's - Anna och Malle


det gick lite dåligt för mig där ett tag, haha!


en av 7(?) backar




glöm inte kom in och kolla på klippet när jag åker snowboard sen!!! :D


Kommentarer
Gynning

Vilka härliga bilder!

2009-02-20 @ 21:00:12
URL: http://frokengynning.blogg.se/
malin

me like! hehe en sån här resa får vi göra igen ;)

2009-02-21 @ 20:56:43
URL: http://bjoerkis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0