20 frågor!

Inläggningen av bilderna krångla (batteriet i kameran tog slut) så jag svarar på lite frågor istället. Det var Beciell som utmanade mig, så jag tänkte "why not"!

So here we go . .

1. Har du någon rälig ovana?

Jag spottar väldigt mycket, eller ja för att vara tjej i alla fall. Men jag har blivit bättre på att inte spotta så mycket. *stolt*

2. Bästa konserten du varit på?

Hade jag varit på Chris konsert i fredags så hade jag nog sagt den, men nu var jag inte det. Så jag säger väl Darin inne på Centralen i Stockholm, bra drag!

3. Vilket är ditt värsta bus du gjorde som barn?

hm . . det var inte jag som utförde buset, men jag fick ett par killar att kissa i en vattenflaska, ägaren till flaskan sprang runt elljusspåret och det var då vi slog till. Det läskiga var att dom hann komma tillbaka innan killarna hade kissat klart, gissa om vi sprang fort därifrån eller!! (dom hittade oss men vi skyllde på dom två som kom undan och bad sedan om ursäkt för "deras" handlingar) Det är sånt man nu skäms över att man gjort!

4. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget?

Jag har inte gått ut än, men det kommer jag nog tyvärr få!

5. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?

Nej, men hade ni frågat mig för ett par år sen så hade jag sagt ja.

6. Vad handlade din senaste dröm om som du minns?

Haha att jag bodde ihop med en massa folk i min omgivning inklusive min idrott B lärare . . När jag gick förbi badrummet så låg han i duschen/badkaret naken och undervisade våran idrott B grupp och dom satt där och lyssnade som om allt var normalt. Det var en konstig dröm vill jag lova!!

7. Skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn?

Ja, det skulle jag helt klart kunna tänka mig, men vill även ha ett eget

8. Reser du dig för gamla/gravida på bussen?

Det är nästan aldrig gamlingar på vår buss, men kommer det och det är fullt i bussen så skulle jag resa mig för en gammal dam/herre. Sen beror det på hur stor mage den gravida har . .

9. Tre saker du alltid bär med dig?

Mobil, Bankkort, Busskort

10. Har du någon gång som vuxen sårat någon avsiktligt?

Nej, det har jag inte!

11. När gjorde du något fint för dig själv senast?

Hm, bra fråga!!!!! jag har ingen aning.

12. Har du någon gång pajat en vara i en affär utan att säga till?

Har väl hänt när man var liten, kan inte komma på någon gång nu men

13. Pratar du med dig själv?

När jag är riktigt sur för då tänker jag högt om personen som gjort mig så irriterad

14. Vilken skådespelare/ska borde spela dig om det gjordes en film om ditt liv?

Ingen mer än jag själv!

15. Vem utanför din familj känner dig allra bäst?

Oj! svår fråga, det måste vara någon av Sofia. E och Kristin.

16. Ditt favorituttryck just nu?

"men palla hans/hennes liv" (usch nu låter jag hemsk)

17. Tycker du om ditt jobb/din pågående utbildning?

Handel-turism är det jag vill jobba med så på så sätt är det suveränt . . Sen är väl inte lärarna som kan kanske skulle önska, tyvärr!

18. När blev du rädd senast?

Igår när Sandra körde som en biltjuv!!!!

19. Pinsammaste fylleminnet/återberättelse från vän?

Vet inte, det finns många pinsamma händelser!

20. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon?
Om jag verkligen vill imponera så lagar jag inget alls!
okej, skämt åsido! Jag vet faktist inte lagar inte mat åt folk så ofta. men är det hemma så gör jag min köttfärsås för den slår ni fan inte :P



Kommentarer
* K Y S S A R

Aaah jag förstår hur du tänker, mede andra ord ska du få bli den första som besöker mitt humorläger ;) haha skoja. Men det verkar inte som att kommunen ens VET vad ungdomarna ska göra. det finns som inget för oss att göra :S

2009-01-25 @ 20:34:53
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
* K Y S S A R

faktiskt, fast de har gjort jättemånga undersökningar om det där vi fått svara på vad vi vill förändra.. me ndet är så svåårt att komma på!



natt öppet nånting hade nog varit perfekt dit man kan dra på natten och bara hänga, till typ 5 på morgonen!

2009-01-25 @ 20:51:01
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Hanna

Hej! Tack för tuggummit i fredags =P haha

Ville du att jag skulle jobba nu på lördag eller hur var det? Kram

2009-01-25 @ 20:58:57
URL: http://hannahjorth.blogg.se/
AMANDA - Kläder och skoj.

haha okej :D

ha en bra vecka!



Rösta gärna på mig som månadens blogg hos : http://jsomijulia.se/2009/january/rosta-fram-manadens-blogg.aspx#comment

2009-01-26 @ 17:07:56
URL: http://aujmalm.blogg.se/
AMANDA - Kläder och skoj.

haha okej :D

ha en bra vecka!



Rösta gärna på mig som månadens blogg hos : http://jsomijulia.se/2009/january/rosta-fram-manadens-blogg.aspx#comment

2009-01-26 @ 17:07:58
URL: http://aujmalm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0