Sthlm (fre)

Jag skrev ju att jag hade fixat så jag kunde mobilblogga, men hee, när jag försökte så funkade det ju inte såklart! Jag blir så less på all jävla skit som aldrig fungerar!! De borde fan fixa detta snart annars byter jag fan till typ blogspot eller nått . .

Så jag får väl be om ursäkt för att blogg.se klantar till det . .


Vill ni veta något mer klantigt . . Jag tog inga kort!!! Kag tog ett kort och det var när jag satt i tåget dit! Ahh jag pallar inte att vara efterbliven. Men istället så får jag väl säga att denna helgen kan inte beskrivas i bilder, man måste uppleva det för att förstå hur soft helg jag egentligen har haft...

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med, jag har ju inga bilder att gå utefter heller. Men jag ska göra mitt bästa!

Peter mötte upp mig på centralstation och så gick vi därifrån, genom gamla stan och vidare till söder där han och Sanna bor.
Efter en liten rundtur i deras mysiga och fina lägenhet så drog vi till en grekiskrestaurang, "Sonja's" tror jag den heter. Och fy vilken god mat, jag åt en ceasarsallad  . det var ingen mcdonalds sallad här inte. Det var en rejäl sallad som satte igång smaklökarna lite. Efter en stund kom Miki en kompis till Sanna och Peter, han va riktigt skön han! Han käkade i alla fall också.

Efter det drog vi "hem" och satte och och softade lite, efter ett tag kom Marcus och Sebastian. Dom joinade oss och va satt där å drack och kollade en massa youtube klipp, riktigt nice kväll. Sen när klockan va typ 4-5 på natten så kom Miki dit igen (han va iväg på en fest) och när han kom drog skönings bröderna (markus och sebbe) hem.
Då blev Peter sugen på mat och vi bestämde oss då för att gå ut och käka kebab klockan 05.40. Haha härligt! Besvikelsen kom sen när vi såg att vi kom 2 timmar för sent. Dom stängde klockan 4, suuuug. I alla fall så drog vi till mcD . . hee då var det också stängt . . fast i och för sig, hade vi väntat en timme så hade vi kunnat käka frulle där, haha!
Vi drog i alla fall till 7 eleven. sen drog vi hem och la oss!

Fet kväll vill jag lova, den var rejäl och riktigt rolig med mycket skratt!!

Men nu ska jag sova, skola imorn! fan aja resten skriver jag imorn!

God natt!!

♣ Sarah


I väntan på tåget, fan var ju där 10 min innan det skulle gå, det va inte likt mig. But I guess it's like that when u really don't want to miss the train!? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0