Fotbolls cup i Götene!

Sitter nu här och är jättetrött, ufff jag måste gå ut och gå alltså annars kommer jag inte palla att spela cup imorgon!! Fan jag har varit sittandes och liggandes sedan jag kom hem på nyårsnatten . . Igår var jag så tröptt så jag sov typ hela dagen, fett skönt . . mindre skönt idag då mina s.k muskler är spagetti!

I alla fall imorn är det cup i Götene, den börjar klockan 10 så det är bara å komma dit å titta och vill/orkar ni inte . . .Kom ändå! Fotboll är nyttigt för själen (A)

Oj har glömt att publicera  . . I alla fall så ska jag dra ut och gå med hundarna, härligt!

Vi hörs!!
♣Sarah


Min ena vovve, den lydigaste. haha lättast att gå ut med (A)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0