magen har fuckat sig!!

Kom hem för någon timme sen. Jag har varit på akuten i ca 4 timmar i dag, riktigt jobbig. De mest jobbiga var att jag inte hade ätit på 24 timmar så jag var väldigt trött och eländig.

Jag fick först sitta och vänta som vanligt . . Sen fick jag gå in i ett rum där de kollade blodtrycket, sen gav de mig en burk som jag skulle pissa i för att kolla så jag inte var gravid, vilket jag inte var. . pust!
Sen klämde dom och hade sig lite..

Sen fick jag gå till en annan läkare och han kände på magen samt ´lyssnade på hjärta, mage och lungor. Han hittade inget så han skickade mig till gyn mottagningen. Väl där var det mer väntetid, jag hatar att vänta. Så jävla jobbigt!

Sen fick jag i alla fall komma in och där körde de upp lite grejer i fittan på mig, what a experiance!! Verkligen . . inte! Han hitta inget där heller, allt var som vanligt! Hee då fick jag gå tillbaka till akutmottagningen och väl där fick jag ju självklart vänta igen. Kanonkul (Y) 4/5 toasters! Sen kom i alla fall en syster och hon bad mig kissa i en burkjävel till och tog även ett blodprov på mig. .

Sen kom det någon kirurgläkare och kollade till mig, klämde lite på magen och lyssnade också på hjärtat, lungorna och magen. Han hitta heller inget. Men han trodde att jag hade något virus i nån körtel, haa pallish på det!

+ Det positiva idag har varit. . 
. .  att sjuksköterskan sa att jag hade väldigt bra puls och fråga om jag idrotta. .
. .  det andra var att den ena läkaren var rolig och humoristisk, fick mig att börja skratta och då pratade vi om bajs. moget haa!? haha! 

Det negativa har varit ..
.. den jävla väntetiden
.. att det var en gubbgynnekolog
.. att magen gör ONT!

/ Sarah


trött kisse och sjuk matte


Kommentarer
Line

naw stackare! hoppas magen blir bättre då! jobbigt med en gubbgynekolog..

Krya på dig =)

2009-01-20 @ 21:54:58
URL: http://fineliine.blogg.se/
Anonym

stackars lilla doddy :( get well soon <3<3

2009-01-20 @ 22:25:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0