Rensning

Jag har precis rensat mitt rum, usch har rensat skiten ända sen kl. 16. Fyfan va trött man blir av att städa eller!! Jag skrev förut att jag var trött, men det är inget mot vad jag är nu.
Så skönt att ha det rent igen, eller ja . . Jaghar ju inte dammsugit än för deandra ligger å sover så jag får väl göra det imorn!

Idag ska jag i alla fall gå och lägga mig tidigt för jag pallar inte att vakna upp ett, två på förmiddagen . . hela dagen försvinner ju då. Äkta jobbigt!!

Fan rummet ser ju riktigt rymligt ut nu efter rensningen (A) fan va nice :P ne nu ska jag lägga mig och läsa VR sen blir det en tidig nattsömn för mig . . Funderar på om jag ska ställa klockan eller lämna persiennerna öppe så jag vaknar tidigt . . hm  .. persiennerna öppe får det bli, det är så skönt att vakna av ljuset tycker jag :)

Godnatt  och sov så gott!!

♣ Sarah


egypten, feb -08 saknar det/dom!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0