Reseguider . .

Det var ju riktigt kul att göra en reseguide, fick bra respons också . . Ska nog ta och göra lite fler :)

Nästa ställe blir EGYPTEN, haha nu blev ni väl lite överaskade va!? hehe! När den kommer det vet jag inte, men jag vågar nog säga att det kommer inom en snar framtid!

Fan skolan börjar ju imorn, usch kommer inte ha någon fritid alls!!!


palla detta schemat när man går i 3:an . .

Ne nu ska jag sluta upp med min ångest och börja baka och laga mat tills mamma kommer hem . . Det blir min special köttfärssås och pasta samt Chocolate chip Brownies. Mmmm mums!

Lägger in receptet på "the brownies" sen, bilder med såklart!!

♣ Sarah


Kommentarer
josephine

uusch vill inte heller att skolan ska börja !

2009-01-07 @ 17:56:55
URL: http://jjossiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0