Sånthär gillar vi (läs: jag)

Just nu säljer dem detta på Bellme och hade det inte varit så att jag köpt ny mascara i fredags så hade jag lätt köpt det!! 

endast 199 kronor(!!!) Alltså bara mascaran kostar ca 250:- i butik, hur billigt är inte det då eller!!!?

Nefan jag får nog klicka hem det tror jag och spara den tills min andra tar slut!!

Det jag lackade lite för, var att jag såg denna i arkivet och ångrar att jag inte såg den . .

Lancôme Poudre Elephant

jag vet inte vad den kostade, men visst är den söt!?

Ne nu ska jag fan packa, drar ju till Örebro imorgon!

/ Sarah


Kommentarer
Melissa

Ha ha...jag skulle gissa på att mascaran var 51 kronor billigare;.)

2009-01-26 @ 03:07:22
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Carro

Lancóme är en riktigt bra märke. De brukade jag köra på förut. :) Gillar de riktigt mycket, och deras grejer håller en väldigt lång tid också. :) Ha de så kul i örebro hörs när du kommer hem:)

2009-01-26 @ 12:36:18
URL: http://omcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0