Soon . .

Snart kommer Sid, det ska bli så kul! För er som inte vet är det en kompis som kommer ända från London för att hälsa på!

Så nu ska jag göra så han får känna på småstadslivet lite också! Imorgon ska vi festa, det blir stadt. Sen på lördag ska vi kolla på handboll med fotbollslaget+pizza efteråt, sen på söndag så ska jag spela fotbollscup då ska han kolla på. Han har nog inget emot det då han älskar fotboll. Så dessa 4 dagar kommer nog bli riktigt nice =)

Får hoppas på det i alla fall!

Vi hörs lite senare (efter mig träning) då kommer kanske även en bild på Sid också.

Kram Sarah



Kommentarer
marie

måste du vara så jävla fin? :D

2009-01-29 @ 20:33:29
Anonym

nja jag gör bara mitt bästa x) haha ne skämt åsido, tack i alla fall! :)

2009-01-29 @ 23:08:32
* K Y S S A R

Ja men precis : D ooh vad nice jag vill också vandra i bergen, verkar ju nice :P haha



jag tror att jag måste ha den tischan :D

2009-01-31 @ 01:22:30
URL: http://kyssar.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0