Tja och godmorgon!

Nu ska jag bege mig till huvudstaden och guess what . .  jag har skaffat mobilblogg så nu kan ni följa mig hela helgen!! Isn't that great?!!!! ;)

Jag måste i alla fall dra nu, vill vara i tid . .  för en gångsskull!! KOmmer alltid i sista sekund. Sist jag åkte någonstans var ju när vi skulle hälsa på pappa i danmark . . Tror ni inte bilen rullar in på station när tåget börjar ÅKA IVÄG .. . Hooo så var de, så mormor fick köra racer till hjärtberg och bommarna var ju nere så jag och min bror fick hoppa ur bilen och springa åttahelvete!! Men vi hann ..  men det var fan på håret alltså! Och så vill jag inte att det ska bli idag så nu drar jag.

Ha en bra helg och glöm inte att följa mig :P

Kram Sarah!!!


foto: Sarahinarabic (hur gör man copyright tecken?? :O äh skit samma, ni vet vad som gäller!!)

BTW . . Brownie receptet kommer upp på söndag/måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0