trött, tröttare, sarah?

Som ni märkte gick jag ju å la mig klockan 8 i morses och sen gick jag upp vid halv 2 tror jag klockan va, så jag är ganska trött och ganska sleten nu . . men vad gör det, jag är ju ändå bara hemma.

Hmm, jag vet! Jag kan ju städa mitt rum som jag tänkte göra IGÅR, men hee då satt jag å läste hela dan till klockan blev typ 21, och efter det drog jag ut med hundarna. Så jävla skönt att gå ut å gå när man är trött!! Gick i alla fall en sväng till Kristin och sa hej typ sen gick jag hem med hundarna och drog sedan till Carro . . Haha där satt vi till 02.40 och kollade på SATC-filmen!! Jag å Carro alltså, vilket radar par . . I förrgår dränkte vi hennes hår i balsam för att försöka få ur hennes löshår  . . det gick desvärre inte så bra (A) men kul hade vi :D

Så nu blir det väl städning och sen en promenad och så får vi väl se vad som händer (A)

♣ Sarah

bjussar på en lustig bild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0