Uppe med tuppen . . nästan i alla fall!

Nu har jag varit vaken i ca 3.5 timmar och fy vad skönt det är att ha både duschat, ätit och gått en promenad innan den tiden jag brukar gå upp.
Jag ska bara få in detta som en vana att gå upp tidigt, jag är ju inte så bra på det annars. Men mitt nyårs löfte är ju att leva sunt och det innebär ju att sova bra också. Så det är väl bara att fortsätta gå och lägga sig tidigt!!

Nu ska jag och mamma in till stan och handla lite, så vi hörs senare!!

♣ Sarah

Bilder från när jag och mamma var på promenad



Kommentarer
Lisa

Nä, har inte varit där tidigare så det ska bli jättekul =) tyvärr är det bara en vecka men men. Var det varmt när du var där i februari? Åker i mars, och hoppas man ska ha tur och att det blir varmt =)

2009-01-06 @ 13:24:11
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0