150109 eller skriver man 090115??

Mycket bra fråga vill jag lova som jag själv inte kan svara på!!

I natt/morses fick jag något hurt-ryck och kom på att jag ville frächa upp mig lite efter ha varit sjuk och så. Så jag bestämde mig för att jag skulle åka och sola. Jag kollade upp om det var något solarie i stan som uppnade tidigt och mycket riktigt . .  Fan nu kommer jag inte ihåg vad det heter men det dropin:et som är i samma byggnad som stadt, det uppnade vid 07.00 så jag tog 7 bussen in till stan och la mig och sola lite. Fan va skönt det va ska ni veta!!

Det var något konstigt solarium bär benen var liksom upphöjda, någon som inte fattar? det skulle i alla fall vara mer ergonomiskt, själv tyckte jag bara att det var obekvämt . .  Det kan i och för sig ha varit fär att jag låg för långt ner och det märkte jag ju självklart inte förrens det var en minut kvar. Härligt!!

Sen drog jag i alla fall till skolan och jobbade lite med UF-företaget . . Fixade ost idag, haha man har ju sina kontakter (A)

en av våra sponsorer och där jag har sommarjobbat 3 somrar i rad nu, blir det en fjärde tro!?



I alla fall så hade vi en massa mer lektioner som inte var så intressanta, eller ja . . vi hade idrott B och Sigge höll i en bandylektion . .  ute i gräset=jävligt kallt! dock väldigt kul!

Efter den lektionen satt gruppen och diskuterade om vi skulle åka till branäs eller inte och vi kom nog fram till att vi skulle det, men vi vet inte riktigt säkert när vi ska åka! Men det ska nog bli kul, det blir jag och Rodde i pulkabacken även kallad barnbacken, haha ja det passar väl oss då skulle jag tro, bara det blir afterski sen så är vi nöjda!

Sen var det lång tid tills bussen skulle gå så jag körde en 13 minutare till i solariumet, denna gången kändes det i alla fall att det tog,till skillnad från i morses, haha shit kunde lika gärna ha lagt mig i snön och solat . .

Sen nu kom jag hem och jag vill lova att jag är fett trött eftersom jag inte sov i natt, my bad!'

Ska vila nu!

♣ Sarah

Denna kvällen var nästan perfekt, vi saknade bara en person. . LINE SÅKLART!!!!!!


Kommentarer
Line

klart det blir en fjärde!! ;)



jaa jag kommenterade massa bloggar.. :P plus att jag blev medlem på ngn sida, där många gick in o kolla min blogg :D så plingar jag bloggen efter varje nytt inlägg så folk ser de :D haha lite kul :P

Men vi kommer säkert få sommarjobb på kronost! 4 året då ju :D kul ;P

2009-01-15 @ 18:26:41
URL: http://fineliine.blogg.se/
Vanessa

Det var världens roligaste ju!:D synd att Line inte var med :/..men är tveksam om jag ska söka någon annan stan! <3

2009-01-16 @ 13:28:01
URL: http://vanessabrown.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0