Nedläggning av sarahinarabic.blogg.se?

Jo det blir nog så, jag ska ha kvar den men uppdateringen blir väl ungefär som Ewelinas. Alltså runt 1 inlägg/år så STAY FUCKING TUNED ;)

Och Linnea, jag är ledsen men det är typ bara du som kommenterar min blogg och det är jag tacksam för men jag tycker inte det är kul när bara en tycker att bloggen är bra (vet att det är mer, men dom kommenterar nästan aldrig)

Så därför har jag valt att lägga bloggen på is ett tag, men vet vem . . Om några månader kanske jag kommer tillbaka med stormsteg!! Haha jag längtar redan!!

Här har ni en sista bild på mig. nästa gång kommer jag tillbaka och är ännu snyggare!! ;)

Men ändå, med tanke på hur jävla dragen jag är här så undrar jag HUR i helvete jag kan se så jävla fräsch ut!!

Haha Malin din jävel!! nästa gång tänker jag fan inte ta emot dina tequilla shottar, cp barn :P

so long! ;)


Kommentarer
Carro

Men jag tycker ju om din blogg ju :) Jag vill att du ska fortsätta skriva för fan :P ryck upp dig nu :P hehe

2009-03-13 @ 14:53:44
URL: http://omcarro.blogg.se/
dodi

haha jag måste säga detsamma doddy, med tanke på hur full både du och jag är så ser vi rätt fresch ut :D och du vet att jag inte vill att du ska lägga ner :( sorry för förut men mobilen la av, snark! hoppas du har det bra i denmark. Puss <3<3<3<3

2009-03-13 @ 16:48:24
Tess

god morgon allt bra?

själv sitter jag här med en liten sjuklig i famnen:(

tycker du rätt låt vann igår?

2009-03-15 @ 11:03:09
URL: http://misstessan82.blogg.se/
malin

hahaha, tequila är gött ;) inte mitt fel att du blev så fuller :D

2009-03-15 @ 20:17:16
URL: http://bjoerkis.blogg.se/
Anna

BÖRJA MED DIN BLOGG IGEN FÖRFAN, MITT LIV ÄR SLUT ANNARS! DÄR TOG JAG I LITE MEN HEHE :)

2009-03-16 @ 12:37:44
Ewelina

Jag tycker verkligen om den bilden.. Så fiiiin :D:D<3

2009-03-16 @ 12:45:19
URL: http://typewelina.blogg.se/
wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-17 @ 16:32:03
wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-17 @ 16:32:06
Amanda

svar: Jo då ska fixa det nu ;) har inte orkat bara xD



Och jag tkr du ska fortsätta skriva, det är kul att läsa din blogg ;D

2009-03-17 @ 18:18:08
URL: http://amandahallblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0