whaaazzzzaaaaaaaa

hej alla som tjatar på mig att jag ska börja skriva igen! nu har ni lite att läsa i alla fall!

OBS! Läs långsamt, väldigt långsamt!

I helgen var jag på bröllop och det var riktigt nice, hade jävligt kul och det var kul att träffa mina favoritkusiner igen!


Jag har de sötaste kusinerna och jag vet att ni alla håller med!!! =)

Jag vill dock påpeka att lagen i danmark är som den är . . mina kusiner (på bilderna) på 13 & 14 år blev serverade både vin och champagne!! haha inget mig emot, det var riktigt roligt att dom blev lite fnittriga och blygheten försvann (blygheten går i släkten skulle jag tro, men det blir bättre med åren, hehe)

Ha det får duga för denna gången!

so long ;)


Kommentarer
sofia

wow vad fan händer, ett inlägg :D äntligen doddy jag har saknat dig! puss

2009-03-19 @ 16:51:00
Amanda

Det var jättekul att träffa er igen :D synd att det tar så lång tid mellan varje gång. :/



Kul att du har skrivit igen ;) jag gillar din blogg :)

2009-03-19 @ 18:07:14
URL: http://amandahallblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0