Åhhh skit för att vara sjuk!!

Jag har i och för sig, låtsats vara frisk denna veckan för den där jävla tanten i telefonväxeln på vårdcentralen sa att jag skulle ta en IPREN för att "det är faktiskt en väldigt bra värktablett"!! H E L V E T E   K Ä R R I N G ! vad är det du inte förstår!?
Haa så jag har knaprat egyptiska värktabletter denna veckan och fungerar det så ska ajg aldrig mer ringa till en svensk vårdcentral mer!!! helvete vad sur jag blev!
Men hade jag inte haft halsfluss så hade jag dragit ut, jag blev skit sugen nu och ångrar att jag inte följde med ut!! ÅHH!!!!
Men för att tänka lite positivt så vet jag EXAKT vad jag ska ha på mig när jag går ut nästa vecka ;)
Det är en "gammal" klänning som jag aldrig använt för att den var för stor och ÄR fortf. för stor men fixar och trixar jag lite med den, så ser den ut som på bilden. Och jag tyckte det blev bra och snyggt när jag gjorde så!!


Kommentarer
S'

den klänningen är jätte fin, och det har jag sagt förut! :)

2009-11-21 @ 11:37:12
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/
Line

haha du är rolig du sarah! =)

vi kan ta på torsdag då kanske ? :P så du har också vänt på dygnet du.. haha ;) ska försöka vända tillbaks det nästa vecka! Vakna halv 4 häromdagen och då var det redan mörkt ute :/ :P Krya på dig

2009-11-21 @ 12:38:16
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0