barnaminnen

Jag satt ute precis och "busa" lite, så kom jag att tänka på hur det var när man var liten.. T.e.x jag spelade gogo's när jag var liten (någon mer som kommer ihåg dom små söta plastfigurerna!?) och så spelade man ju alltid en massa matcher för att vinna för att få så många gogo's som möjligt.. Ju mer gogo's, desto mer status hade man. Jag kommer ihåg så väl när man vann hur glad man blev.. Nästan som på julafton! Tänk att det krävs så lite för barn.. Att bli så glad för en liten plastbit som man egentligen inte ens behöver.
Det är lite roligt ändå att det kan vara så olika på vad man blir glad för, nu är det mest att man blir glad för vilka underbara vänner som man egentligen har
Förr tänkte jag inte alls lika mycket på vilka som var mina äkta vänner, det är mer nu som jag börjar fundera och jag har faktist en ganska klar bild om vilka som är mina riktiga vänner och inte.. Har precis mist en, hon vet väl antagligen inte om det än men jag bryr mig faktiskt inte! Det är hon som har förlorat något, inte jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0