Godmorgon

Ja men visst är jag uppe tidigt!? Jag ställde klockan på 11.03 så nu har jag precis ätit frukost och syndat lite.. mycket gott för jag var svinigt hungrig när jag vakna.
Idag ska jag egentligen vara med Line men hon är ju såååååå seg, har både ringt och skickat sms.. men hon kanske går upp lite senare.. hon har väl vänt på dygnet som vi andra arbetslösa har (bara det att jag försöker skärpa mig nu, gick och la mig 02.20 igår, MEN jag vakna ju tidigt!+att jag sökte jobb).
Innan jag ska träffa henne (om det nu som sagt blir så) ska jag till arbetsförmedlingen för att verifiera mina meriter.
Nee nu ska jag ringa galejan och kolla lite med dom!! "smell you later" som Amir säger!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0