Hos Sandra

Nu har jag varit på möte och vi gick igenom lite grejer till eventet och eftersom jag varit med förut så visste jag ungefär det som han sa.. men det kommer nog bli en succé skulle jag tro! För man gör inget på nyår mer än å sitter hemma med sina närmsta och endel har inte ens nått ställe att vara på.. Så då kan folket komma till Club X-clusive partyt istället!!
Jag och Ewelina är ju garderobschefer så vi får göra lite som vi vill.. Om vill vi dra till torget på tolvslaget så kan vi bara säga till de som är i garderoben att stanna där, för vi ska gå iväg en sväng.. Vi får alltså göra lite som vi vill och det är nice, riktigt nice!

Nu är jag alltså hos Sandra och för en gångsskull känner jag mig trött och klockan är bara 18.40 är inte det otroligt eller!? så jag kommer nog slockna snart.. tro det eller ej!!


bara för ni aldrig har sett den bilden förut (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0