Hemma .. igen!

Kompå att jag kunde blogga lite nu när jag sitter på tåget, tänkte inte på att jag hade alla bilderna på datorn!!

Och jag behöher egentligen inte skriva hur det var för det vet ni väl redan, men det var helt underbart denna gången med. Det är sjukt hur hemma man kna känna sig i ett land egentligen.. Det är precis vad jag gör när jag är i Egypten!

Jag har skaffat en massa jobbkontakter där nere nu, så nu jävlar ska jag bli arab (haha)!! Och arabiskan går framåt.. borde egentligen ta och lära mig danska och norska också. men helvete vilka tråkiga språk eller!!  Ne, jag ska allt satsa på arabiskan, ska bli så kul när jag väl kan det. För lära mig, det SKA jag! OM det så ska ta flera år så nån gång i livet ska jag kunna det, that's it!

Sen lär man sig ju väldigt mycket när man är i ett land där alla talar arabiska, bättre lärare går ju inte få tag i =)

Nu är jag snart i Hallsberg, vilket betyder att jag ska byta tåg så jag får väl sluta nu.. menm jag uppdaterar mer när jag kommer hem sen!


Egyptisk mat.. hur gott som helst!!


Taha, jag och Tahas pappa!


Sandra, Amadna och tahas familj =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0