Nu äre fest

Sitter nu på förfest.. Sofia lilla fyllde ju år igår så vi ska fira henne rejält nu och dra till stadt senare.. För att vara mig så var det längesen jag festa nu.. hela 2 veckor sen, det blev ju inget i Egypten! Eller jag var ju ute en gång men det blev inte så mycket till fest då det var fucking house musik=kasst att dansa till. Så ne, det blev inte mycket till fest där.. så idag tänkte jag ta igen det och festa på som bara den!!

Min mamma blåste mig rejält förut och sa att hon inte hade varit på systemet och köpt vin till mig så jag blev sur och la på.. Så jag fixade det på annat sätt (kan inte skriva det här eftersom jag inte vill sätta dit någon..) så nu har jag en flaska vitt.. det kommer jga inte komma långt på men jag får väl hänga i baren ikväll!!

Sen då.. ja tror ni inte att mamma ringer sen och säger att hon är påväg till Sandra för att lämna vinet, jo serru! Då blev jag sur vill jag lova!!!!! men men hon tror ju att hon är rolig, då får hon tro det!!

Nu ska jag i alla fall festa loss lite!!!


sofia & jag på en fest för ett tag sen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0