Screw England.. Egypt here I come!

Yes!! Det blir inte England för Sid är som han är..
Så då tänkte jag att jag skulle belöna migsjälv med något jag tycker om.. så därför ska jag nu åka till Egypten med samma flyg som Sandra och Amanda!! Fyfan vad gott jag mår nu!!!


det blir det hotellet som jag bodde på när bror var med


Jag tänkte skriva ett litet tacktal till Dodi, såhär lyder det:
Dodi du underbara! Jag vill tacka dig för allt du gjort för mig och för att du stöttar mig i alla situationer!
Jag hade inte varit med på planet till Egypten nu på tisdag om du inte hade funnits vid min sida. Du vet exakt hur du ska göra för att göra mig glad, även om det är någon liten chest bara som t.ex säga att jag är fin i håret eller bara genom att lyssna på mig när jag behöver prata. Och ger mig även råd till hur jag ska lösa olika situationer.
Jag är dig evigt tacksam! Puss och kram Din Doddy!


FEMALE KINGS!


Kommentarer
DODI

åh doddy,du anar inte hur mycket du betyder för mig. Jag blir glad när du är glad! Jag försöker stötta dig så gott det går, även om jag inte alltid är så bra. Men nu lilla doddy ska du åka till ditt andra hemland, och jag är så glad för din skull! Pizza när du kommer hem? haha föressten jäkligt kassa filmare måste jag säga haha, vårat uppträdande däremot VÄRLDSKLASS som alltid när vi gör något ihop!:D LOVE DODI <3<3<3

2009-10-11 @ 11:46:28
sarah

Du är visst bra på det!! det borde ju jag veta om någon :P hoho Nu ska jag till egypten med Sandra och Amanda!! och jag är jätteglad att jag valde att åka med dom, det hade varit ännu bättre om du hade följt med för då hade resan varit hel med både dig och sandra <3

Pizzan ska stå på bordet när jag kommer hem, JA! haha ne men vi får la stötta tompa lite i dessa kristider (A)

Haha ellerhur, dom gjorde fan om det till en mjukporrs film med deras hängande sockar :O hahahah omg skoja :P

PUSS doddypoddy (A) <3<3<3

2009-10-11 @ 14:01:12
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0