bara 5 dagar kvar nu..

.. sen är jag påväg till egypt, I can't wait!!
Även fast jag ska åka själv så känner jag att jag behöver det, jag behöver sol för att fungera känns det som. Ända sen jag var i egypten första gången så har jag alltid längtat tillbaka till värmen, de vänliga människorna, de smutsiga gatorna, dofterna.. ja allt! Det är nog ingen (förutom de som också älskar egypten) som förstår hur mycket jag tycker om det landet.. det ligger en mystik över landet som man bara vill ha mer av.. jag kanske har blivit förtrollad, vad vet jag!? det verkar nästan så.. De flesta av mina kompisar tycker nog att jag är lite besatt, det vill jag inte säga att jag är, men jag ljuger om jag säger att det är som vilken semesterort som helst!! För det är det inte, verkligen inte!!!





Dethär säger i alla fall inte jag nej till!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0