hajjee..

Jag kanske ska precis som mogi börja med mina egna ord.. för som de flesta som känner mig vet att jag har lite konstiga uttryck som jag nämner med jämna mellanrum.. kankse ska dra en videoblogg någongång med mina egna ord.. skillnaden är väl att mina ord äger hennes räääääätt hårt, hahaah!! Ja vi får väl se hur det blir med det!

Nu ska jag bara göra mig iordning lite för att sedan dra till stan. Ska bla annat köpa ett thaikort, så jag kan ringa billigt till pappa som befinner sig i thailand just i skrivande stund.. Han ska vara där till December så det kan vara bra med lite telefon kontakt. Vi "barn" ska ju åka och hälsa på han snart.. har dock inte bestämt hur länge jag vill stanna, men det blir nog "bara" 3 veckor för jag vill gå på fotbollsgalan som är den 15:e nov.. det är den bästa fotbollsfesten på hela året så den vill jag ju inte missa!!

Här är en bild från förra årets fotbollsgala..


Ikväll sen ska jag dra till Carro, vi ska byta presenter och ha det lite mysigt med film och massa gott att tugga på.. kommer inte ihåg vilka filmer hon hade laddat hem men, dom är nog bra!

Men nu måste jag dra.. mamma tjatar på min om att ta ner tvätten från tvättställningen *suck*!

- Varför måste jag göra det?? Timmy gör ju aldrig det!!

- Men du är ju för helvete arbetslös!!!!

- okej då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0