Masaa elkheer

Sitter nu och gör ingenting!! jo det gör jag.. jag väntar på mina blommor som någon snäll själ har skickat till mig! Undra vem det är som tänker på mig och uppvaktar mig när jag har kommit hem till tråkiga sverige igen.. JAG ÄR NYFIKEN SOM FAN!! hatar att vänta, tålamod är inte min starka sida precis.

Igår satt jag uppe rätt länge och snackade med Hussien på msn, han lärde mig en massa arabiska. Han är en riktigt bra lärare må jag säga!! Så nu hoppas jag att vi fortsätter snacka varje kväll så jag kan använda det lite mer nästa gång jag åker!! Det vore riktigt kul att kunna "tjuvlyssna" och verkligen höra vad dom snackar om :) Spännande!! Jag har allltid sedan jag var i egypten första gången, velat lära mig arabiska och nu kanske jag äntligen lyckas!!

Här har ni en bild så ni blir lite avundsjuka..

men för att ni ska få lite skadeglädje så fjällar jag som ett as :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0