Mysig sensommardag..

Idag har jag först och främst hämtat min kamera!! så nu kan jag fota under vatten :D:D testade den lite förut och den var helt okej :D det är en Canon d10, köpte en olympus först (undervattenskamera) men jag tyckte inte alls den var bra.. riktigt kass om du fråga mig, men denna var det klass på..

köpte den på elgiganten och fick lite rabatt av killen, hoho så jag fick den för ca 4200 (kvittot ligger i hallen så vet inte exakt)

Sen efter jag varit på elgiganten, drog jag till Sandra och drog till skolan och lämnade lite böcker samt hämtade mina grejjer som jag haft i mitt skåp (hann inte tömma det innan jag sluta).
Sen drog vi i alla fall till stan och shoppade lite.. köpte två linnen och två tröjor, så nu skippar jag shoppingen tills jag kommer till London.. där ska shoppas ;) Känner att jag har släppt lös plångkan lite det senaste.. inte okej!
Sen i alla fall drog vi till småbåts och satt i solen, käkade lite glass och hade det mysigt och pratade lite.
Sen bar det av till Sandra en stund för att sedan åka hem till källby för sandra skulle hälsa på sina kusiner.


(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Dagen har somsagt varit väldigt mysig och jag är glad över att jag har Sandra ♥

Nu ska jag sova, god natt!
Kram Sarah



Kommentarer
Sandra

sötnos! idag är det fest!!! :D

2009-09-11 @ 10:13:33
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0