Nya klänningar!!

I veckan fick jag hem ett paket från nelly och i det fann jag dessa godingar:

Det är ju inte den lilla svarta som gäller nu, utan den lilla vita, vad den kosta får ni kolla på nelly.se för jag vet inte vad den kosta..

hittade även denna läckerbiten..

den är från märket Lipsy och kosta 749 kr om jag inte minns helt fel.. (och ja, jag beställde den INNAN jag såg att blondinbella hade en likadan!!"

Så ikväll får det bli den svarta klänningen och dehär klackarna..

Dom köpte jag på Nelly (tror jag) för ett tag sen.. kosta ca 400 kr

Ursäkta bildkvalitén men jag har tagit dem med min gamla kamera..

Ne men nu ska jag skynda mig med bussen till stan, ska städa brors lägenhet för vi ska förfesta där =)

Kram Sarah


Kommentarer
Anonym

Jävlar vilken pangbruud!!

Gillar logotypen,, egyptiska sarahh!!!när drar du dit?

2009-09-15 @ 09:33:24
Anonym

/evy

2009-09-15 @ 09:33:50
sarah

Haha tack =) Jag drar till sthlm på fredag men jag åker dit på måndag morgon :D

2009-09-15 @ 14:19:00
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0