sxdcvfrgojinbvfijdksnm

pfngkdf sitter nu i baren på ibis och super ner mina sorger... NOOOOT! sitter här och chillar sönder, har tagit några kaffe och nu ör min mage katastrof, tror jag har blivit laktosintolerant.. inte okej!! Sen så beviset på att jag nu är trött är att jag frågade om dom hade glutenfri mjölk... knasigt det kan bli ha ha haaaa vad kul.. nu orkar jag inte skriva mer men ni kan ju skriva en kommentar eller två om min fantastiskt nödvändiga inlägg!! 

så GODNATT SVERIGE!!!!
här kommer issa som ska tillägga några ord..
hej kära dagbok!
idag mår jag bra. nu ska jag gå ut o röka en cigg. cant wait tills sarah o jag ska gå o lägga oss så jag kan få höra på hennes snarkande stämma när hon sover. det låter heeeelt underbart (för att citera sarah: NOOOOOT!!!)
puss o kram o nyp i stjärten.
/ Fantastiska Isabell :)
och sist men också minst johan...

Ja du vad ska man säga idag så sålde mitt eget record jaaaaaa!!! det var helt underbart har aldrig känt så här!!!!!!!!
Nu så sitter jag dåsig och försöker hitta ork att resa på för att hämta lite tee ''Pust'' detta här känns jobbigt vad ska man göra kommer nog aldrig klara av att bestämma mig, eller ska jag gå ut och röka. hur ska jag klara av detta.
det är sjukt att jobba med Issa jag har aldrig skrattat så mycket på jobbet.!!!!!!!!!!


Kommentarer
marrre

issa äääääääger

2010-04-22 @ 22:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0