alkoholens fel..!?

Hahaha jag pallar inte att jag blev så rund under fötterna som jag blev i lördags.. detta kommer låta väldigt desperat MEN det skiter jag i.. datanörd som jag har varit så har jag ju också läst en massa bloggar lite här och var och de bloggar som man har följt har ju blivit lite av kändisar för en så att säga, så nu till saken.. Jag har nu läst i tre bloggar om att dom var på Collage i lördags.. Kenza, Gay-Amir och Devin, Devin hade även med sig Idol-Eddie som sällskap och jag missa ALLA hahah vaska man göra!?
Träffa i alla fall sean banan, men han var ju fett lam i verkligheten.. Vilken besvikelse, visst att jag gick fram till han och sa "MEN DET ÄR JU DU!! TJAAAA!" haha ja det är jag i ett nötskal när jag är onykter.. kläckte även ur mig "Säg roooompaaahhh". Han tyckte säkerligen att jag var jävligt jobbig, men det var verkligen inget jag tänkte på då.. Jag tror jag känner alla när jag är full, vilket kan vara bra ibland och ibland inte, haha skrattar åt mitt egna beteende!!
Jaja det är inget jag kan ändra på nu, utan jag får leva med detta och göra det lite smidigare nästa gång. Vilket innebär att jag inte ska gå fram alls!! HAHA

Sen vill jag tillägga att det är jobbigt att vara hemma.. vill ni veta varför!? skiter i vad ni vill, jag tycker det är jobbigt för jag blir så jävla förslappad!! inte okej! Men sen var det ju iofs skönt att klockan inte ringde i morses, gick upp halv ett.. gaaaaanska skönt! Men jag längtar ändå till torsdag, då jävlar! hoho

Ne nu ska jag kolla på tv, ni får heller inga bilder av mig idag för jag har två väldigt oattraktiva finnar i fejjan, en på hakan (som f.ö har suttit där ett par dagar nu) och en "ny odlad" ovanför läppen på vänster sida.. Känner att denna informationen var väldigt viktig och ser gärna att ni skriver upp det så ni inte glömmer!!
Ne skämt åsido, men eftersom jag ändå är igång så kan jag säga att jag upptäckte en annan intressant grej idag...
....
...

...


...


...


...


...


...


...


...
Maria montezami (vad hon nu heter) är vänsterhänt, precis som jag!!

Och tillslut vill jag bara påpeka hur rastlös jag är just nu!!
PUSS OCH KRAM


Kommentarer
tweety

vilken fin blogg du har!!! vink vink :-)

2010-04-13 @ 20:59:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0