rykten hit, rykten dit

Jag orkar inte att folk sprider falska rykten baserat på vad dom läser i min blogg... Ofta jag ens skulle svriva ut någon ledtråd till vad jag har gjort och inte gjort.. Såhär skrev jag: "Hotellet jag egentligen skulle bo på var fullt så jag fick en lägenhet på drottninggatan (102 för att vara exakt) och det är inte vilken lägenhet som helst, utan min chefs gamla lägenhet.. i don't like it!!"

Vad är det för jävla rykten också eller!? Så fort man yttrar något eller gör något så tror folk automatiskt det värsta om en.. är dom så jävla osäkra på sig själva så dom måste prata ner andra för att själva må bättre!? Jag vet inte hur många det är sm tror att jag har haft sex med personer(na) i fråga, men dom som tror det kan ju komma till mig och fråga om det så lovar jag att jag ska yttra sanningen!!!!

Ja, jag är förbannad, men är det så konstigt när jag hör nya rykten varje dag om att jag och andra gjort en massa saker som vi själva inte visste att vi gjort.. Chefen har till och med frågat om ryktena och sagt att jag kunde säga allt till honom.. VAD ÄR DETHÄR!?

Ne nu ska jag inte lägga mer energi på detta skit ämne, var bara tvungen att få ur mig det!!!

Ha det bra nu allihopa och tänk nästa gång ni säger något!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0